Informacja prasowa

Tegoroczny Raport Ekonomiczno-Społeczny systemu Coca-Cola ma niecodzienną formę. Zamiast klasycznej książeczki z danymi firma stworzyła film w wirtualnej rzeczywistości, który przenosi odbiorcę w świat systemu Coca-Cola.

Dzięki technologii VR możemy zwiedzić innowacyjną fabrykę Coca-Coli w Radzyminie lub wziąć udział w organizowanych przez firmę wydarzeniach dla społeczności lokalnych. Do prezentacji wykorzystano gogle Samsung Gear VR. Film jest także dostępny w kanale YouTube, dzięki czemu każdy może obejrzeć go przy pomocy smartfona i kartonowych gogli.

W sześciominutowym filmie można odwiedzić fabrykę Coca-Cola w Polsce oraz uczestniczyć we wspieranych przez firmę Coca-Colę wydarzeniach, takich jak warsztaty aktywizujące zawodowo kobiety „Sukces to Ja” czy konferencja „Zwolnieni z teorii”. Oprócz części wideo zawarto również szereg animacji prezentujących najważniejsze dane.

„Chcieliśmy naszym odbiorcom dać coś więcej niż suche dane. Film VR jest kompleksowym doświadczeniem, które pozwala lepiej zrozumieć i poczuć skalę i jakość naszych inwestycji w Polsce. Doświadczenie wirtualnej rzeczywistości to również świetna zabawa, a nasza marka jest przecież o doświadczaniu pozytywnych emocji.” – powiedziała Anna Solarek, Dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services.

Za stworzenie video 360 odpowiada firma Immersion z Warszawy, największy polski deweloper specjalizujący się w tworzeniu aplikacji i gier w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. W trakcie swojej ponad trzyletniej działalności firma zyskała zaufanie zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym, tworząc produkty z zakresu VR/AR dla takich marek jak Bayer, HBO, T-Mobile.