Niejasna wydaje się w tym momencie sprawa wsparcia dla gogli VR w grze Star Wars: Battlefront II, aczkolwiek są pewne przesłanki, że coś takiego może nastąpić.

[Aktualizacja – 07.05.2017] Pojawiły się nowe doniesienia świadczące o tym, że Star Wars: Battlefront II może otrzymać wsparcie gogli VR przynajmniej w ograniczonym zakresie. Według użytkownika forum internetowego NeoGAF pochodzącego z Danii w newsletterze poświęconym grze pojawiło się logo świadczące, iż druga część Battlefronta będzie kompatybilna z PlayStation VR. Nieco później potwierdził to forumowicz mieszkający w Niemczech.

[Aktualizacja #2 – 08.05.2017] Także i do naszej redakcyjnej skrzynki trafił newsletter PlayStation, w którym Battlefront II posiada znaczek „PlayStation VR – Zgodność”, w związku z czym raczej nie jest to przypadek. Niemniej jednak oficjalna strona gry na tą chwilę jeszcze tej informacji nie potwierdza.

Oryginalna treść (21.04.2017):
Pod koniec tego roku zadebiutuje druga cześć gry Star Wars: Battlefront, która jak się okazuje prawdopodobnie otrzyma pewnego rodzaju wsparcie dla gogli wirtualnej rzeczywistości.

Alex Mole, szef działu technicznego Criterion, opublikował na Twitterze wpis ujawniający, iż jego studio pracuje nad czymś niesamowitym dla Star Wars: Battlefront II. Mole nawiązał przy tym do ich wcześniejszej VR-owej produkcji powiązanej z „jedynką” – Star Wars: Battlefront – Łotr 1: Misja VR X-wing.

Jednak nieco później okazało się, że nie należy łączyć tych dwóch rzeczy. Deweloper Criterion, Matt Webster, w wywiadzie z Eurogamerem powiedział: „W tym momencie nie rozmawiamy na temat VR dla Battlefront 2. To temat nie na teraz.”

Premiera Star Wars Battlefront 2 zapowiedziana została na 17 listopada 2017 roku. Sytuacja ze wsparciem VR wyjaśni się prawdopodobnie podczas czerwcowych targów E3.