Eve Valkyrie Oculus Rift
Eve Valkyrie (CCP)

Techniki NVIDIA VRWorks oraz GameWorks umożliwiają wprowadzenie trybu Ultra do ustawień graficznych gry EVE: Valkyrie.

Studio CCP opublikowało w tym tygodniu aktualizację do gry EVE: Valkyrie, wprowadzającą do ustawień tryb Ultra, który znacznie wzbogaca wierność szczegółów graficznych jednocześnie zwiększając zjawisko immersji. Nowy poziom ustawień grafiki powstał dzięki wsparciu technik NVIDIA VRWorks oraz NVIDIA GameWorks.

EVE: Valkyrie jest wieloosobową kosmiczną strzelaniną osadzoną w uniwersum gry EVE Online i wykorzystującą gogle wirtualnej rzeczywistości. Gra stosuje technikę NVIDIA Lens Matched Shading, optymalizującą wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu gracze posiadający karty GeForce mogą korzystać z trybu Ultra i cieszyć się płynną rozgrywką.

Model oświetlenia opracowany przez firmę NVIDIA i wprowadzony przez studio CCP do gry wykorzystuje wysokiej jakości fizyczne efekty świetlne NVIDIA Volumetric Lighting, które symulują promienie jasnego światła (God rays) urealniając wygląd poszczególnych scen i poziomów.

EVE: Valkyrie zawiera również nową technikę opracowaną przez firmę NVIDIA, o nazwie Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing, która w zaawansowany sposób wygładza geometryczne krawędzie, oferując graczom lepsze wrażenia wizualne.

Tryb Ultra zwiększa również oświetlenie kokpitu, poprawia wierność błyszczących spektralnych powierzchni, ulepsza jakość oświetlenia i cieniowania w każdym obszarze i poziomie, usprawnia wierność odbić i cieniowania, a także dodaje dynamiczne światła do pocisków.