Informacja prasowa

Magiczne Tatuaże oraz Magiczne Naklejki 4D – świąteczne nowości dla dzieci

Dział marketingu mobilnego Edipresse Polska przygotował dwa nowe produkty dla dzieci – Magiczne Tatuaże oraz Magiczne Naklejki. Oba projekty oparte są o technologię Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość).

W każdym zestawie Magicznych Tatuaży znajduje się 10 interaktywnych wzorów z postaciami i motywami świątecznymi, a Magiczne Naklejki to 9 świątecznych nalepek do dekoracji domu, na prezenty i karty pocztowe. Po pobraniu darmowej aplikacji Tap2C (dostępnej w Google Play i Apple App Store), jej otwarciu i następnie skierowaniu kamery smartfona na przyklejony na ciało tatuaż lub naklejkę, postaci na ekranie widoczne są w trójwymiarze, poruszają się i towarzyszy im świąteczna muzyka.

„Od kilku lat z sukcesem wdrażamy projekty komercyjne oparte o rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość (AR oraz VR). Tym razem postawiliśmy na produkty dla dzieci, które dzięki aplikacji mobilnej otrzymują zupełnie nową jakość” – mówi Michał Malinowski, Dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse Polska. „W 2018 roku planujemy wdrożenie kolejnych interaktywnych produktów. Jesteśmy też otwarci na partnerską współpracę z sieciami handlowymi (w zakresie produkt – technologia – promocja) oraz projekty dedykowane m.in. dla producentów FMCG.” – dodaje.

Magiczne Tatuaże będą dostępne w sprzedaży od 21 listopada do 31 grudnia 2017 roku na wyłączność w sklepach Żabka oraz Freshmarket. Magiczne Naklejki wejdą na rynek tydzień później, czyli 28 listopada 2017 i również pozostaną w sieci do końca roku. Dostępne będą w całej Polsce w salonikach prasowych, Empiku i wybranych sieciach handlowych. Cena obu produktów wynosi 9,99 zł. Za ich dystrybucję odpowiadają głównie firmy Kolporter i Ruch.

Sprzedaż Magicznych Tatuaży wspiera telewizyjna kampania reklamowa w kanałach dziecięcych w dniach 21-26 listopada oraz 5-7 grudnia 2017 roku. Magiczne Naklejki również będą promowane w telewizji w dniach 27-30 listopada oraz 18-22 grudnia 2017 roku. Za kreację i produkcję obu spotów reklamowych odpowiada dział marketingu mobilnego Edipresse, we współpracy ze studiem Szeroki Kąt. Media plan kampanii telewizyjnej przygotował Mediacom. Promocja obu produktów obejmie także media własne Edipresse (prasa i online) oraz aplikacje VOD. Magiczne naklejki wsparte będą dodatkowo promocją w punktach sprzedaży (m.in. plakaty i tzw. „potykacze”).