Informacja prasowa

Nowoczesna palarnia kawy, doświadczeni prażalnicy i świeżo palone, autorskie mieszanki kaw – to Manufaktura MK Cafe Fresh, nowa propozycja od MK Cafe. W swojej promocji marka wykorzystuje nowe technologie, w tym wirtualną rzeczywistość, dzięki której można przenieść się do wnętrza kawowej manufaktury i poznać tajniki pracy prażalników i baristów.

Wirtualna rzeczywistość wykorzystywana jest obecnie w wielu obszarach działania i coraz mocniej wkracza do branży handlowo-usługowej. Z technologii korzystają kolejne znane marki, m.in. Facebook, gdyż daje możliwość osiągnięcia różnorodnych celów, w tym tych wizerunkowo – marketingowych. Zalety VR dostrzegli również polscy przedsiębiorcy.

Przykładem jest właśnie MK Cafe, która poprzez wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości prezentuje możliwości swojej nowej, kawowej manufaktury. – Nie da się ukryć, że to świeżo palona kawa oddaje pełnię smaku i bogactwo aromatu, które ukryte jest w jej ziarnach. Tej świeżości nie da się porównać z tradycyjnymi propozycjami kaw, które na co dzień dostępne są w sklepach. Dużym atutem jest też opracowany przez nas konfigurator, który daje możliwość sprawdzenia, jaka kawa najlepiej odpowiada indywidualnym oczekiwaniom. To wszystko staraliśmy się zaprezentować w filmach 360 – mówi Zbigniew Iwański, przedstawiciel MK Cafe. Stworzona przez MK Cafe palarnia znajduje się w Poznaniu i to właśnie tam realizowane są wszystkie zamówienia składane na mkfresh.pl, które do klientów dostarczane są za pośrednictwem poczty, kuriera, bądź paczkomatu.

Film 360 powstał we współpracy z firmą Virtuality. – Zależało nam na tym, aby klienci mogli w łatwy sposób przenieść się do palarni i dokładnie przyjrzeć się temu, jak wygląda proces powstawania kaw MK Cafe. W tym wypadku wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości okazało się bardzo dobrym rozwiązaniem. Pokazujemy, że kawa jest naprawdę świeżo palona, co buduje wiarygodność produktu – opowiada Jakub Korczyński, prezes firmy Virtuality, tworzącej filmy i aplikacje oraz wykorzystującej wirtualną rzeczywistość.

Obecnie MK Cafe prezentuje video 360 na targach i podczas eventów. Wystarczy założyć specjalne gogle, by w jednym momencie znaleźć się we wnętrzach kawowej manufaktury. – To bardzo ciekawa propozycja promocji nowej usługi, która służyć ma kreowaniu wizerunku, daje bezpośrednią możliwość kontaktu i buduje interakcje z użytkownikami. Do tej pory najczęściej korzystały z niej firmy architektoniczne i deweloperskie, ale jej zastosowanie dostrzega coraz mocniej branża handlowa. Przykładów z Polski i ze świata jest obecnie coraz więcej – podkreśla Jakub Korczyński.