W Warszawie odbyła się premiera filmu 360-stopni, którego realizacja była częścią strategii wspierającej akcję 1% Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce opracowanej i prowadzonej przez agencję AdROI.

„To najpoważniejszy i zarazem najbardziej poruszający projekt, w jakim braliśmy udział. Na trzy minuty wcielicie się w rolę dziecka, którego dzieciństwo wypełnione jest łzami i strachem. Dowiecie się, jak wygląda życie w patologicznej rodzinie, w której jest alkohol i przemoc, a miłości nie ma w ogóle. Zarówno realizacja filmu, jak i obejrzenie efektu końcowego były dla naszej ekipy wyjątkowym doświadczeniem. Oto dowód na to, jak dobrze technologia wirtualnej rzeczywistości sprawdza się w kampanii społecznej. ‪‎VR‬ to zupełny nowy poziom doznań, dzięki którym możemy najpełniej wcielić się w drugą osobę, poznać jej punkt widzenia i odczuć jej emocje. Jesteśmy świadkami narodzin technologii, która wpływa na empatię w bezprecedensowej skali.” – pisze na swoim fanpage FB firma VR Premium, realizatorzy filmu.

Więcej o projekcie przeczytacie więcej na stronie VR Premium.

Przeciw przemocy w rodzinie

Obraz wart więcej, niż tysiąc słów – czyli film, do bólu prawdziwy ze znakiem firmowym Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Na nim – mama, tata, przerażone dziecko, krzyk i przemoc. O nowych rodzinach, których wciąż za mało – Joanna Gabis-Słodownik.

Opublikowany przez Panorama TVP na 23 marca 2016