Jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość w marketingu? Oto dwa nietypowe przykłady.

Plac Defilad w Warszawie stał się miejscem interesującej kampanii reklamowej zorganizowanej wspólnie przez firmę Samsung i sklep x-kom. W ramach promocji nowego smartfona Samsung Galaxy S8 oraz odświeżonej, tegorocznej wersji mobilnych gogli Gear VR przygotowano stoisko, na którym zainteresowani mogli wziąć udział w nietypowym doświadczeniu Virtual Reality.

Początkowo prezentacja przebiegała standardowo. Osoba odwiedzająca strefę VR zakładała headset na głowę, który przenosił ją na orbitę ziemską, a następnie na pokład statku kosmicznego. Od tego momentu obie rzeczywistości zaczęły zlewać się w jedną i… Efekty tego eksperymentu możecie obejrzeć poniżej.

To nie pierwsza tego typu akcja. W ubiegłym roku podobną przeprowadziła w Tbilisi gruzińska agencja reklamowa Leavingstone. W tym przypadku tematem przewodnim był irlandzki pub, który posłużył do promocji nowego craftowego piwa „Old Irish” wchodzącego na lokalny rynek.