Futurystyczna VR-owa gra sportowa „Racket Fury:Table Tennis VR” dedykowana goglom HTC Vive została zapowiedziana przez niezależne polskie studio 10AntsHill.

Informacja prasowa

Racket Fury: Table Tennis VR – futurystyczny tenis stołowy na HTC Vive właśnie został zaprezentowany w teaser trailerze. Czy ma szansę stać się nie lada gratką dla fanów kultowego Sports Champions[PS3]?

Racket Fury to gra VR-owa, która zapewnia graczowi w pełni intensywną rozgrywkę tenisa stołowego. Jej twórcy zrobili co w ich mocy, aby zachować odpowiedni balans pomiędzy symulacją i „arkadowością”. Obiecują też, że gra powinna przypaść do gustu fanom kultowego Sports Champions na PS3, gdyż nie trzeba być mistrzem tenisa stołowego, aby czerpać przyjemność z gry stworzonej przez katowickie studio.

Co takiego sprawia, że warto dać Racket Fury szansę? Po pierwsze, gra oferuję kampanię singleplayer, w której gracze zmierzą się z szesnastoma zawodnikami w czterech pucharach. Będzie to zadanie dość wymagające, gdyż każdy rywal charakteryzuje się wysoce zaawansowaną sztuczną inteligencją, a co za tym idzie posiada własny styl gry. Co ważne, twórcy skupili się także na zaimplementowaniu trybu multiplayer, a więc możemy przygotować się na ostre wymiany z graczami z całego świata.

Aby ruchy postaci były jak najbardziej realistyczne, developerzy przygotowali animacje w oparciu o technologię motion capture, wykorzystując zagrania profesjonalnych graczy ping-ponga. Sebastian Boczek, CEO w 10AntsHill podkreśla, że wraz z zespołem miał na celu wyposażyć grę w zaawansowaną fizykę, która pozwoli „zachować odpowiedni balans pomiędzy symulacją i arkadowością. Takie podejście sprawia, że rozgrywka jest niezwykle dynamiczna i przynosząca masę frajdy, przy jednoczesnym zachowaniu realistycznej warstwy gry.”

Deweloperzy wypuścili właśnie Teaser, w którym zachęcają do zgłaszania się do zamkniętych beta testów. Sebastian Boczek informuje: „Planujemy ruszyć z Early Access w kwietniu tego roku. W trakcie trwania Early Access zamierzamy wzbogacić grę o dodatkowe postaci, poprawić mechanikę, a także dodać większą ilość contentu.”