Poznaliśmy dziesiątkę finalistów konkursu na najlepszą instalację VR, który odbywa się w ramach drugiej edycji festiwalu UNIT9 VR Challenge.

Już w najbliższy piątek w Łodzi odbędzie się konferencja UNIT9 VR Challenge 2016. W ramach tegorocznej edycji podobnie jak przed rokiem odbywa się konkurs na najlepszą instalację VR. Tym razem do wygrania jest 10 tysięcy złotych oraz szansa na zrealizowanie zwycięskiego projektu w ramach zimowej kampanii marki Coca-Cola, głównego sponsora konkursu.

Jak powiedział w wywiadzie z naszym portalem Jakub Brzózka z polskiego oddziału firmy UNIT9 – organizatora festiwalu – „UNIT9 VR Challenge to przede wszystkim promocja wirtualnej rzeczywistości, firm, które zajmują się produkcją VR oraz budowa silnej społeczności skoncentrowanej wokół tej technologii. To miejsce wymiany doświadczeń, dzielenia się wiedzą oraz nawiązywania kontaktów biznesowych. Ideą drugiej edycji jest wykorzystanie VR w biznesie, stąd zadaniem uczestników jest przygotowanie instalacji VR, która może zostać zrealizowana w działaniach marketingowych marki Coca-Cola.”

Poniżej video-prezentacje wszystkich finalistów.


Grupa „Będzie Dobrze”


Do you even VR bro


Lorem Ipsum


Luminator


Mindhelix – Snake VR


Qwerty


R&D


HoverVR – RealityFlash Team


Singleton


The π ϱ gees


Więcej szczegółów na temat Festiwalu Wirtualnej Rzeczywistości – UNIT9 VR Challenge – znajdziecie na stronie vrchallenge.io oraz w tym miejscu.