Informacja prasowa

World of VR, start-up znad Wisły, jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie, uruchomił ofertę synchronicznych pokazów wirtualnej rzeczywistości dla dowolnej liczby odbiorców.

Agencja World of VR przeniosła w inne światy w ramach swojego showroom ponad 70 przedstawicieli wiodących agencji PR i eventowych, organizatorów targów, organizacji międzynarodowych i pozarządowych. Marketingowcy mieli okazję przetestować najlepszy sprzęt do pokazów wirtualnej rzeczywistości, obejrzeć autorskie produkcje i zastanowić się jak wykorzystać nowe medium w komunikacji z odbiorcą i klientem. Dzięki rozwiązaniu Showtime VR wirtualna rzeczywistość wykracza poza rozrywkę, jako nowe medium zdobywa klientów komunikacji marketingowej, prezentacji biznesowych czy edukacji.

„Nie pokazujemy wirtualnej rzeczywistości, ale przenosimy jednocześnie każdą liczbę odbiorców do światów dotychczas dla nich niedostępnych, pozwalamy im doświadczać sytuacji i miejsc, których nigdy by nie odwiedzili” – komentuje Jan Szczyciński, prezes start-up World of VR.

Stworzona przez World of VR aplikacja Showtime VR zadebiutowała w minionym tygodniu. Rozwiązanie pozwala prezentować materiały wirtualnej rzeczywistości i wideo 360° dla 5, 10 czy nawet 100 odbiorców jednocześnie. Do tej pory zorganizowanie synchronicznego pokazu filmowego VR lub prezentacji biznesowej 360° było niemożliwe. Showtime VR otwiera nowe ścieżki doświadczenia wirtualnej rzeczywistości. Zapraszamy na pierwsze publiczne wykorzystanie systemu podczas Festiwalu Przemiany 2016 w Centrum Nauki Kopernik 1-4 września.