Wyjaśniła się sprawa wsparcia dla gogli PSVR w grze Star Wars: Battlefront II.

W maju pojawiły się pewne doniesienia związane z grą Star Wars: Battlefront II, według których druga część osadzonej w świecie „Gwiezdnych wojen” strzelanki miała otrzymać zawartość dedykowaną goglom wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR. Świadczyła o tym nie tylko podobna produkcja powiązana z „jedynką” – Star Wars: Battlefront – Łotr 1: Misja VR X-wing, lecz także tajemnicze wypowiedzi szef działu technicznego studia Criterion oraz fakt pojawienia się znaczka „PlayStation VR – Zgodność” w newsletterze rozsyłanym przez Sony.

Niestety, w rozmowie z brytyjskim serwisem Metro twórcy gry – John Stanley oraz Matt Webster – zaprzeczyli jakoby w Battlefront II miałyby pojawić się jakiekolwiek treści Virtual Reality. Panowie co prawda przyznali, że wirtualna rzeczywistość dla Criterion jest czymś ważnym, jednak zacytowali słowa szefa EA, który kilka miesięcy temu powiedział, iż VR będzie przyszłością gier, ale w następnej dekadzie.

Premiera Star Wars Battlefront 2 zapowiedziana została na 17 listopada.