Któż mógł to przewidzieć? W Japonii najlepiej sprzedającą się grą na gogle PlayStation VR została „dating-simowa” produkcja Summer Lesson.

Summer Lesson to należąca do popularnego w Japonii gatunku „dating sim” gra, w której utrzymujemy relację ze studentką pomagając jej w nauce. Tytuł jest „exclusivem” gogli PlayStation VR i jak na razie jego sprzedaż jest bardziej, niż zadowalająca.

W październiku, czyli w pierwszym miesiącu obecności gogli PSVR w sklepach, Summer Lesson okazał się najlepiej sprzedającą się grą VR-ową osiągając wynik ponad 27 tysięcy sprzedanych kopii. Produkcja uzyskała także wysokie drugie miejsce w rankingu obejmującym sprzedaż wszystkich gier na konsole PlayStation 4, ulegając jedynie strzelance Battlefield 1.

Producenci gry wypuścili na początku grudnia nowy DLC o nazwie „Second Feel”, którego zwiastun możecie zobaczyć poniżej.

Summer Lesson zostało wydane jedynie w Japonii i w formie cyfrowej, co oznacza, że zakup tego tytułu w pozostałych krajach jest bardzo utrudniony. Problemem jest także brak wersji anglojęzycznej, która jednak ma się pojawić już na początku przyszłego roku, kiedy to gra zadebiutuje w Azji Południowo-Wschodniej. Niestety wciąż nie zanosi się na oficjalną dystrybucję w Europie i Ameryce Północnej, stąd być może jedyną możliwością zakupu pozostanie utworzenie nowego konta w azjatyckiej wersji PlayStation Network.