Pod koniec maja obędzie się pierwszy w Polsce hackhaton, którego tematem przewodnim będą okulary rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens.

Informacja prasowa

UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017 to pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie hackathonów dedykowanych technologii HoloLens, który odbędzie się w Łodzi w dniach 30.05 – 1.06. Impreza, której organizatorem jest polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9, Le Polish Bureau, odbędzie się w ramach drugiej edycji Lodzkie Innovation Days i jest skierowana przede wszystkim do pasjonatów technologii AR / VR, w szczególności programistów, designerów oraz fanów game jamów. Partnerami imprezy są firmy Microsoft i Senfino. Sponsorem firma Coca-Cola.

Wyzwanie

Zadaniem uczestników będzie przygotowanie działającego prototypu aplikacji na gogle HoloLens nawiązującego do jednego z wylosowanych wcześniej tematów. Na przygotowanie projektu uczestnicy będą mieć 48 godzin. Hackathon to nie tylko konkurs i rywalizacja, lecz również świetna zabawa i doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia aplikacji na HoloLens a także szansa na poznanie ciekawych osób ze środowiska gamedev.

“Naszym celem jest pokazanie, że od innowacji często dzieli nas jeden krok. Dostęp do nowej technologii, zespół kilku utalentowanych osób i inspiracja. Zapewniając wszystkie te składowe podczas UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017 liczymy na to, że po 48 godzinach narodzi się nam zalążek czegoś naprawdę rewolucyjnego” – mówi Maciej Zasada, założyciel polskiego oddziału UNIT9, organizator imprezy.

Nad przebiegiem całości czuwać będą eksperci z firm UNIT9, Microsoft i Senfino.

Organizator

Organizatorem imprezy jest Le Polish Bureau, polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9 (www.unit9.com). Firma UNIT9 na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat zrealizowała kilkaset globalnych kampanii reklamowych, będących na styku wielu światów: filmu, gier, digital, VR i instalacji multimedialnych. Firma wykorzystuje najnowsze technologie w realizacji wyjątkowych, niepowtarzalnych kampanii reklamowych.

Informacje i rejestracja:

www.vrchallenge.io
www.facebook.com/vrchallenge