Informacja prasowa

„Welcome to the runway” – premiera filmu 360 Virtual Reality magazynu VIVA!

Już od 21 września 2017 roku na kanale YouTube magazynu VIVA! będzie dostępna najnowsza koprodukcja wydawnictwa Edipresse Polska oraz agencji FreeForm – „Welcome to the runway”- film 360 Virtual Reality, który dzięki nowatorskiej technologii przenosi widzów w wirtualny świat mody Mariusza Przybylskiego.

Oficjalna premiera filmu ma miejsce na łamach dwutygodnika VIVA! nr 19 (na rynku 21.09.2017). Do mutacji tego wydania zostały dołączone specjalnie wyprodukowane okulary VR. Należy umieścić w nich smartfon z włączonym filmem i cieszyć się niesamowitymi przeżyciami. Okulary współpracują ze smartfonem o przekątnej ekranu od 4 do 6 cali z żyroskopem i są wielokrotnego użytku – można w nich obejrzeć także inne produkcje. Cena egzemplarza dwutygodnika VIVA! nr 19/2017 w mutacji z okularami VR wynosi 3,99 zł.

„To nie pierwsza realizacja z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, którą pokazujemy naszym czytelniko. W 2015 roku, wspólnie z Tap2C oraz duetem Hector&Karger, zrealizowaliśmy w kwartalniku „VIVA! Moda” lookbook modowy 3D, który zyskał uznanie w branży, m.in. nominację do Mobile Trends Awards 2016 oraz znalazł się w ścisłym finale światowego konkursu Auggie Awards podczas Augmented World Expo 2016 w Santa Clara w Kalifornii (USA). Tym razem poszliśmy o krok dalej i zdecydowaliśmy się na film modowy w wirtualnej rzeczywistości. Polacy są już gotowi na tego typu produkcje, a nasi partnerzy technologiczni mają wiedzę i doświadczenie, żeby takie projekty realizować” – mówi Michał Malinowski.

„Produkcję filmu powierzyliśmy polskiej firmie Immersion, która specjalizuje się w realizacjach Virtual Reality” – dodaje Piotr Karpiński z FreeForm. „Nad warstwą muzyczną projektu pracował Paweł Skorupka, kompozytor, autor muzyki do filmów, twórca wielu piosenek oraz kilkuset reklam. Postawiliśmy na profesjonalny zespół, który gwarantuje wysoką jakość produkcji.”

„Tego typu projekty to nie tylko wartość dodana i poszerzenie oferty dla naszych odbiorców i czytelników. To także nowe źródło przychodów i atrakcyjna, unikalna na rynku oferta przygotowana dla partnerów reklamowych Edipresse” – dodaje Michał Malinowski.

Nad pomysłem, scenariuszem i reżyserią filmu oraz pozyskaniem partnerów wspólnie pracowali: Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse oraz Piotr Karpiński, szef agencji FreeForm. Partnerami filmu, oprócz Immersion, są Lexus, Philips, Schwarzkopf Profesional i H15 Boutique Hotel & Residence.

Promocja filmu „Welcome to the runway” obejmuje magazyny Edipresse Polska (VIVA!, Party, Flesz, Uroda Życia, Be Active, Przyjaciółka, Pani Domu, Poradnik Domowy), serwisy internetowe (m.in. polki.pl, party.pl, wizaz.pl), aplikacje mobilne (Tap2C, Kropka TV) oraz działania reklamowe w mediach społecznościowych. Za planowanie mediów i kreacje odpowiadają Edipresse Polska i FreeForm.

  • Bahus

    Lol ale dziunia. Typowa Pańcia …