Nie spodobała Ci się gra zakupiona w Oculus Store? Od teraz możesz ją zwrócić.

Oculus Store, oficjalny sklep z grami i aplikacjami dla gogli Oculus Rift i Samsung Gear VR podąża w ślady platformy Steam. Od dziś można zwracać większość nabytych tytułów, jeśli nie spełnią one naszych oczekiwań.

Zasady polityki zwrotów Oculusa są różne w zależności od platformy. Użytkownicy mobilnego headsetu Gear VR mogą zażądać zwrotu pieniędzy w ciągu trzech dni od zakupu, o ile dana aplikacja nie była używana dłużej niż 30 minut. W przypadku gogli Oculus Rift grę możemy oddać w ciągu 14 dni. Aby reklamacja została uwzględniona nie należy jednak przekroczyć dwóch godzin rozgrywki.

Warto mieć na uwadze, że nie wszystkie tytuły dostępne w Oculus Store posiadają opcję automatycznej refundacji. Oculus nie zapewnia zwrotów w przypadku filmów, pakietów, treści zakupionych jako element pakietu, bądź też treści pobranych lub zakupionych w ramach aplikacji.

Użytkownik może złożyć wniosek o automatyczny zwrot środków za pośrednictwem strony z historią zakupów. Procedura jego sprawdzania, weryfikacji i rozpatrywania nie powinna przekroczyć 5 dni, aczkolwiek przekazanie pieniędzy na rachunek może potrwać nieco dłużej.

Więcej informacji na temat polityki zwrotów znajdziecie w dokumentacji udostępnionej na stronie Oculusa.

  • LOBO

    Wreszcie, po 1,5 roku…

  • itakumre

    Lepiej późno niż wcale. Ale mimo wszystko bardzo cieszy ta zmiana.