W trakcie tegorocznej konferencji Oculus Connect twórcy najbardziej wyczekiwanych gogli VR tak jak i w zeszłym roku przygotowali sesje dedykowane deweloperom gier i aplikacji wirtualnej rzeczywistości.

Uczestnicy Oculus Connect 2 mieli okazję posłuchać wykładów m.in. na temat procesu powstawania gogli Oculus Rift, tworzenia gier wirtualnej rzeczywistości czy zapoznać się z dokonaniami studia filmowego Oculusa. Przeprowadzono również sesję Live Coding z legendą branży gier, a obecnie pracownikiem Oculus VR – Johnem Carmackiem.

Zobacz także: Podsumowanie konferencji Oculus Connect 2

***

Shipping Hardware: The Evolution of the Rift

Virtual Reality is a Medium: Creating Art with Oculus Touch

Building ‘Toybox’ for Oculus Touch

Live Coding Session with John Carmack

‘Gunjack’: The Making of a Gear VR Game

Bringing ‘Adventure Time’ to Gear VR

Introduction to VR Filmmaking from Oculus Story Studio

Developing with the Oculus Mobile SDK

Making the Tabletop Interface for ‚Lost Cities’

Integrating and Profiling VR in your Engine with the Oculus PC SDK

Being There: Designing Standing VR Experiences with Tracked Controllers

Navigating New Worlds: Designing UI and UX in VR

The Early Days of VR Game Design: Lessons Learned

Lessons from Hollywood: Making Movies in VR

Making Great VR: Lessons Learned from I Expect You To Die

3D Audio: Designing Sounds for VR

Stories and Learnings from the Forefront of Virtual Shared Presence

Maximizing Performance for Mobile

Post-Mortem: Building the First Crescent Bay Experiences

Shipping your content on the Oculus Platform

Building for the Rift with the Oculus PC SDK

Perception in Low Light VR Environments

Building Social, Game Services, and Commerce Into your VR Apps

Hearing With Our Eyes: Interactive Music for VR

Game Design Un-Rules: Examining Design Failures in Time Machine VR

New Techniques for Streaming VR Video

Oculus Connect 2 Keynotes

Wcześniej udostępniono także przemówienia twórców Oculusa (m.in. Palmer Luckey, John Carmack, Mark Zuckerberg, Brendan Iribe, Michael Abrash), czyli główny punkt konferencji.

  • Bardzo cenna wiedza! Świetne wykłady. Dla kogoś kto robi aplikację VR obecnie jedna z większych skarbnic wiedzy. Zdradzają wiele sekretów optymalizacji pod Gear VR, aż dziwne , że studia dzielą się z konkurencją taką wiedzą – do której dochodzili miesiącami. W Polsce pewnie wydano by to jako płatny kurs. Polecam!