Trzecia coroczna konferencja Oculus Connect 3, tak jak zapowiadali jej twórcy, okazała się największą z dotychczas zorganizowanych. Podobnie jak w latach ubiegłych twórcy gogli Oculus Rift przygotowali sesje dedykowane deweloperom gier i aplikacji wirtualnej rzeczywistości, które właśnie zostały w całości opublikowane na YouTube.
Uczestnicy Oculus Connect 3 mieli okazję posłuchać wykładów m.in. na temat projektowania gier wirtualnej rzeczywistości, tworzenia VR-owych stron internetowych oraz filmów 360º. Ponadto swoje keynote wygłosił m.in. Mark Zuckerberg, który przedstawił potencjał jaki kryje się w aplikacjach społecznościowych na gogle VR oraz Michael Abrash prezentujący wizję wirtualnej rzeczywistości za 5 lat. Swoje wystąpienie przygotował także legendarny John Carmack.
Zobacz także: Podsumowanie konferencji Oculus Connect 3
Playlista z wszystkimi nagraniami udostępnionymi przez Oculus VR znajduje się poniżej.
Linki do poszczególnych wystąpień:
- Opening Keynote
- Oculus Connect 3 Opening Keynote: Mark Zuckerberg
- Opening Keynote: Michael Abrash
- Closing Keynote: John Carmack
- Accelerating your VR applications with NVIDIA VRWorks
- The Making of Dead and Buried: The (Almost) Post Mortem
- VR for Good: The Social Impact of Empathy in VR
- Lightning Tech Talks Your Guide to the Oculus Social Platform
- What’s New in Unreal VR
- 360 Video, Live Action and Rendered: Tips from the Trenches
- A Look Inside VR Games from a QA Perspective
- VR Storytelling’s New Frontier
- Social VR: A conversation with Mike Booth
- Bring Your 360 Videos to Life with Spatial Audio
- Building a Content Ecosystem for Customers and Developers
- Going cross-platform: Taking your VR game from PC to mobile
- Beyond gaming and film Bringing Experiences to VR
- Designing for Comfort in VR
- Failure Workshop Things That Did not Work
- The Secrets of Building Great Multiplayer Games in VR
- Minecraft Breaking the Rules of VR
- Making Arizona Sunshine Cutting and polishing a VR Gem
- Elevate Your VR Experience with Ambisonic Audio Design
- Oculus Avatars: Maximizing Social Presence
- Under the Hood of the Rift SDK Building for Touch
- Designing Touch
- Profiling VR Games and Applications for Optimum Performance
- The Evolving Landscape of PC VR Game Design
- Art in VR The Creative Potential of Quill and Medium
- WebVR Create Portable VR Experiences on the Web
- Maximize Performance with the Mobile SDK
- Best Practices using AMDs LiquidVR and introducing AMDs Project Loom Real time 360 video stit