Phaser Lock Interactive, studio odpowiedzialne za pracą nad grą wirtualnej rzeczywistości Final Approach, opublikowało trzy materiały wideo ujawniające kolejne szczegóły na temat mechaniki rozgrywki.

W Final Approach wcielimy się rolę kontrolera ruchu lotniczego zarządzającego armią złożoną z różnego rodzaju jednostek wojskowych. Gra zaoferuje różne perspektywy widoku w zależności od maszyny, którą aktualnie sterujemy, m.in. widok z perspektywy lotu ptaku, który pojawi się w przypadku zarządzania myśliwcami. Aby ustalić tor lotu pojedynczej jednostki wystarczy ją narysować, a nasz samolot podąży jej trasą.

Gra została w zeszłym tygodniu zapowiedziana przez Valve podczas specjalnej konferencji prasowej jako jeden tytułów, które w 2016 roku pojawią się na platformie SteamVR (HTC Vive). Final Approach zadebiutuje w kwietniu na goglach HTC Vive. Tytuł otrzyma w przyszłości wsparcie również dla gogli Oculus Rift (wraz z kontrolerem Oculus Touch) oraz PlayStation VR.