Warszawska firma Lemon&Orange przygotowała doświadczenie wirtualnej rzeczywistości, pozwalające wcielić się w rolę Świętego Mikołaja ze słynnej świątecznej reklamy Coca-Coli.

Doświadczenie opiera się na popularnym wśród twórców aplikacji VR trybie rozgrywki typu rollercoaster, podczas którego prowadzeni jesteś od początku do końca wzdłuż wcześniej zaprogramowanej trasy. Jak opisują swoje dzieło twórcy doświadczenia…

„Tysiące ludzi z wielu miast przeniesie się do wirtualnej rzeczywistości i wcieli w Świętego Mikołaja, którego magiczne sanie natychmiast poszybują w powietrze! Podczas tej przejażdżki przemkniemy przez przystrojone miasteczko, przemierzymy śnieżne równiny, przemkniemy między zatłoczonymi autostradami i miniemy wiele innych atrakcji, w tym także charakterystyczne czerwone ciężarówki.”

To nie pierwsze doświadczenie VR zrealizowane przez Lemon&Orange dla Coca-Coli. Poniżej możecie zobaczyć migawki z eventu, podczas którego zaprezentowano oparty o wirtualną rzeczywistość system pomagający ustawiać ekspozycję w punktach sprzedaży. Więcej na temat projektu przeczytacie w tym miejscu.