Budget Cuts zaliczy kolejny poślizg, na szczęście tym razem niewielki.

Nie 16 a 31 maja zadebiutuje długo wyczekiwana pierwszoosobowa skradanka Budget Cuts. Deweloperzy studia Neat Corporation poinformowali, iż opóźnienie spowodowane zostało nieoczekiwanymi przeszkodami, w związku z czym potrzebują więcej czasu na doszlifowanie swojej gry. Według początkowych planów tytuł ten miał zadebiutować pod koniec 2016 roku, jednak czas jego produkcji znacznie się wydłużył.

„Cięcia budżetowe” wyróżniają się specyficznym sposobem lokomocji. To jedna z pierwszych VR-owych gier, w których zaimplementowano sprytny system portali pozwalający w prosty sposób przemieszczać się na duże odległości.

Sposób rozgrywki w Budget Cuts przywołuje pierwsze skojarzenia z tytułami takimi jak „Portal”, „Hitman” i innymi grami szpiegowskimi, jednak produkcja Neat Corporation wydaje się cechować bardziej humorystycznym podejściem do gatunku.

Według jej twórców grę będzie można ukończyć w około 7 godzin.

Budget Cuts trafi do sprzedaży na platformie Steam oraz w oficjalnym sklepie Oculusa w cenie około 30 dolarów.