UNIT9 VR Challenge to pierwszy w Polsce konkurs na najlepszą instalację wirtualnej rzeczywistości. Finał Konkursu, podczas którego zaprezentowane zostaną najciekawsze instalacje, odbędzie się w weekend 12-14 czerwca 2015, na OFF Piotrkowska w Łodzi.

Wyzwaniem konkursowym jest stworzenie działającej instalacji wirtualnej rzeczywistości pod tytułem „30 seconds of thrill”. Doświadczenie ma nawiązywać do tematu tegorocznej edycji UNIT9 VR Challenge – „30 seconds of thrill”, czyli ma budzić dreszcz emocji u odbiorcy (np. sporty ekstremalne), ale nie może zawierać treści drastycznych bądź nieodpowiednich dla widzów nieletnich. Więcej szczegółów znajdziecie w regulaminie konkursu.

Wszyscy, którzy w weekend 12-14 czerwca 2015 roku odwiedzą UNIT9 VR Challenge na OFF Piotrkowska, będą mieli doskonałą okazję do zanurzenia się w fantastycznym świecie wirtualnej rzeczywistości, a także przetestowania najlepszych instalacji przygotowanych przez uczestników konkursu UNIT9 VR Challenge. Imprezie towarzyszyć będzie pokaz wybranych projektów zrealizowanych przez interaktywną firmę produkcyjną UNIT9, cykl paneli dyskusyjnych i prezentacji oraz pokaz Dying Light, najnowszej produkcji firmy Techland.

UNIT9 VR Challenge to pierwsza edycja cyklicznego wydarzenia, którego głównym celem jest popularyzacja tematyki związanej z wirtualną rzeczywistością i szeroko pojętą innowacyjną technologią. Celem imprezy jest umożliwienie pasjonatom tej dziedziny przygotowania własnego projektu, a finalistom zaprezentowanie go szerokiej publiczności. UNIT9 VR Challenge wpisuje się w strategię promocji Łodzi, budując jej wizerunek, jako miasta innowacyjnych technologii, kreatywnego fermentu, gdzie sztuka i technologia są istotnymi narzędziami w procesie twórczym.

UNIT9 VR Challenge to innowacyjna formuła mająca przyciągnąć uwagę nie tylko mieszkańców Łodzi, ale wszystkich ludzi młodych, aktywnych, pasjonatów nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, którzy rozważają podjęcie w Łodzi dalszej edukacji i kariery zawodowej. To zwrócenie uwagi firm, które poszukują nowych, skutecznych narzędzi do działań marketingowych. UNIT9 VR Challenge pokazuje, że Łódź jest miejscem innowacyjnych projektów i rozwiązań. Wstęp na imprezę jest wolny.

UNIT9 VR Challenge to projekt realizowany przez Le Polish Bureau, technologiczny oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9. Partnerem projektu jest Politechnika Łódzka. Udział w Konkursie jest otwarty, aby zgłosić pracę należy zarejestrować się na stronie www.vrchallenge.io