Pierwszoosobowa skradanka Budget Cuts blisko premiery.

Jak ujawniła na twitterze Jenny Nordenborg‏ – współzałożycielka studia Neat Corporation – wkrótce możemy spodziewać się premiery pierwszoosobowej skradanki Budget Cuts. Według początkowych planów tytuł ten miał ukazać się pod koniec 2016 roku, jednak czas jego produkcji znacznie się wydłużył.

„Cięcia budżetowe” wyróżniają się specyficznym sposobem lokomocji. To jedna z pierwszych VR-owych gier, w których zaimplementowano sprytny system portali pozwalający w prosty sposób przemieszczać się na duże odległości, bez konieczności pokonywania ich w rzeczywistości.

Sposób rozgrywki w Budget Cuts przywołuje pierwsze skojarzenia z tytułami takimi jak „Portal”, „Hitman” i innymi grami szpiegowskimi, jednak produkcja Neat Corporation wydaje się cechować bardziej humorystycznym podejściem do gatunku.

Budget Cuts powstaje głównie z myślą HTC Vive, jednak deweloperzy w przeszłości wspominali także o wsparciu dla gogli Oculus Rift i kontrolera ruchowego Oculus Touch. Wersja demonstracyjna gry dostępna jest do pobrania od dłuższego czasu na platformie Steam.

  • Giovanne

    Kolejne niskobudżetowe badziewie…

    • Anatolij

      Superhot VR też był niskobudżetowy.

      • Giovanne

        I dlatego w niego nie grałem.

        • twattermaster

          Duzo tracisz zabawy z powodu swoich „zasad”.

    • twattermaster

      Mylisz sie, zagraj sobie demko! Mam wysokie standardy i musze powiedziec ze pomimo dosyc nieskomplikowej grafy tytul jest super. Dobrze wykorzystuje roomscale! Jest moment ze z powodu imersji mozna walnac heasetem w podloge – powaga! To bedzie jedna z lepszych produkcji.

      • Giovanne

        Mam w co grać. Dla mnie poza dobrym pomysłem musi być też dobre wykonanie.