Zero Killed – taktyczny, multiplayerowy FPS w VR pojawi się na HTC Vive i Oculus Rift już 26 września.

Polskie studio Ignibit, znane wcześniej jako VR Visio, ogłosiło datę premiery taktycznego, wieloosobowego FPS-a o nazwie Zero Killed. Gra zadebiutuje 26 września ze wsparciem gogli HTC Vive i Oculus Rift. W późniejszym czasie planowane jest wydanie edycji dedykowanej konsolowym goglom PlayStation VR.

Zero Killed to jedyna w swoim rodzaju mieszanka taktycznego podejścia do rozgrywki znanego z Rainbow Six Siege’s, ekscytujących potyczek PvP rodem z Counter-Strike’a i szerokiego wyboru gadżetów, które do dyspozycji graczy oddaje SWAT 4. Gracze wcielają się w postać jednego z Zer – wyjętych spod prawa profesjonalistów, którzy porzucili przeszłość i zerwali wszelkie kontakty z dotychczasowymi zleceniodawcami. Korporacjami, które korzystały z ich usług, aby nielegalnie pozyskiwać Petronium – nieznany wcześniej pierwiastek o wysokich właściwościach przewodzących, wydobywany na zdewastowanym terenie tzw. Strefy.

W Zero Killed duży nacisk położono na współpracę i komunikację w zespole. Oba element są kluczowe dla właściwego reagowania na dynamicznie zmieniającą się sytuację na polu walki. Gracze będą mogli zbudować swoją drużynę z 10. zupełnie różnych postaci. Od ciężko opancerzonego, wolnego, ale odpornego na obrażenia Big Foota, przez A.N.D. – hakera wyposażonego w cały arsenał elektronicznych gadżetów, po Ox’a – speca od materiałów wybuchowych. Każda z dostępnych postaci operuje innym wyposażeniem i dysponuje innymi umiejętnościami tak, aby jej wybór każdorazowo wymagał od graczy zmiany w podejściu do taktyki i stylu gry. W efekcie zwycięstwo w Zero Killed będzie wymagało planowania, przewidywania ruchów przeciwnika, taktycznego myślenia oraz trafnej oceny sytuacji na polu walki.

Wciąż trwają zapisy do zamkniętych beta testów Zero Killed. Ich rozpoczęcie zaplanowano na 17 września.